27 مهر 1403
4

امام جمعه موقت گرگان گفت: صهیونیست‌ها با این اقدامات نمی‌توانند جلوی زوال و نابودی خود را بگیرد و به زودی  این رژیم از صفحه روزگار محو خواهد شد و این ترورها نیز برای صهیونیست‌ها مصرف داخلی دارد.

زوال و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام محمد مهاجر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر گرگان با محکوم کردن جنایت رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: صهیونیست‌های تروریست تصور می‌کنند که با ترور فرماندهان بزرگ مقاومت، پیروز خواهند شد و مسئله فلسطین نیز فراموش می‌شود اما دشمن باید بداند که مقاومت متکی به اشخاص نیست که با شهادت یکی از آنها دچار مشکل شود.

امام‌ جمعه موقت گرگان گفت: رژیم صهیونیستی بیش از 7 دهه است که در حق مردم مظلوم فلسطین و مسلمانان این جنایت‌ها را مرتکب شده اما به فضل الهی امروز جبهه مقاومت از همیشه بانشاط‌تر و قدرتمندتر است.

وی جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها را نشانه دست و پا زدن‌های بی مورد و بی‌فایده این رژیم غاصب و کودک‌کش دانست و ا‌فزود: این جنایت‌ها و ترورها و به شهادت رساندن فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت، نشان دهنده استیصال و زبونی این رژیم جعلی است.

‌مهاجر بیان کرد: صهیونیست‌ها با این اقدامات نمی‌توانند جلوی زوال و نابود خود را بگیرد و به زودی  این رژیم از صفحه روزگار محو خواهد شد و این ترورها نیز برای صهیونیست‌ها مصرف داخلی دارد.

وی به شهادت مجاهد مبارز « یحیی سنوار» اشاره کرد و گفت: این جنایت، یک حماقت دیگر از سوی رژیم صهیونیستی است که باید به آن پاسخی محکم و قاطعانه داد. نسل کشی رژیم صهیونیستی قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند و پایه‌های این رژیم جعلی نیز روز به روز لرزان‌تر خواهد شد.

خطیب موقت جمعه گرگان خاطرنشان کرد: محور مقاومت تبدیل به یک شجره طیبه شده است و اکنون مقاوم‌تر، باصلابت‌تر و محکم‌تر از هر زمان دیگری در مقابل دشمن صهیونیستی ایستاده است. در چنین شرایطی نیاز است که امت اسلامی از همه توان خود برای حمایت از مقاومت استفاده کند

وی از برخی حکام عرب منطقه هم انتقاد کرد و گفت: اگر برخی از دولت‌ها در دنیای اسلام در برابر این نسل کشی‌ها سکوت نمی‌کردند تردید نکنید این رژیم گستاخ تا به امروز حیات نامبارکش پایان یافته بود.

انتهای پیام/582/.


https://gorganema.ir